2 Kasım 2011 Çarşamba

Primorac - Tackiness C2 - Tackifire Kombinasyonu

Tackiness Chop II
Butterfly Zoran Primorac 7000 raketimden sonra masatenisi hayatıma yapma raketim ile devam ettim. Yapma raketimin backhand tarafında sol tarafta resmi görünen Tackiness Chop II lastiğini kullandım. Kalınlık olarak 1.9 mm seçtim. Bu lastik defans oyuncuları için vazgeçilmez bir lastik olup kontrol oranı hız oranından daha yüksektir. Bu özelliğinden dolayı bu lastik defans oyuncuları için ideal bir lastiktir. Defans oyuncuları genelikle kesme oynadığı için topun karşı tarafa çok hızlı gitmemesini ister. Fakat topun kesik gitmesi ile rakibin hata yapma şansını artırmaya yönelik oynarlar. Kesme yapmayan defans oyuncularına ise pütür lastik çok ideal bir lastik olabilir. Ben defans ve kontra atak oyuncu olarak Tackiness Chop II, raketimin backhand tarafı için bu oyun stilime uygun bir lastik oldu. Çünkü hem kesme toplarımı karşı tarafa kaldırmadan ve etkili gönderebiliyorum hem de benim masama havadan gelen toplara çok güzel smaç vurabiliyorum. Kalınlığının 1.9 mm olması ile hem tahtanın hem de lastiğin ikisinin de özelliklerinden eşit miktarda yararlanabiliyorum. Bu lastiğin değeri 2011 yılı itibariyle yaklaşık 37 eurodur.

Tackifire Special Soft
Yapma raketimin forehand tarafında sol tarafta resmi görünen Tackifire Special Soft lastiğini kullandım. Kalınlığını 1.9 mm seçtim. Tackifire Special Soft'u forehand'de tercih etme sebebim hem kontrolümü kaybetmemek hem de hücum yapmam gerektiği zamanlarda bunu kolaylıkla yapabilmek isteğimdi. Tackifire Special Soft lastiği spin konusunda hücum raketlerinden topu daha az döndürdüğünü fakat savunma lastiklerinden de daha iyi bu işi yaptığını kolaylıkla anlayabilirsiniz. Kesme konusunda Tackiness Chop II'ye göre daha çok zorlanabilirsiniz, çünkü bu lastik topu daha çok sert atıyor. Bu yüzden kontrol etmek de zorlaşıyor. Gelen spinlere çok iyi blok yapılabilen Tackifire Special Soft hücum oynamak isteyen ama topun kontrolünü de  kaybetmemek isteyen masatenisi oyuncuları için ideal bir lastiktir. Ayrıca bu oyun stiline sahip oyuncular için bu lastiği backhandde kullanmanın daha uygun olacağını düşünüyorum. Tamamıyla hücum oynayan oyuncular için tavsiye edemeyeceğim Tackifire Special Soft'un değeri 2011 yılı itibariyle yaklaşık 38 eurodur.

Zoran Primorac Off-
Tackiness Chop II ve Tackifire Special Soft lastiklerini solda resmi görünen Zoran Primorac Off- tahtası ile kullandım. Öncelikle Off-'den bahsetmek istiyorum. Masateinisi tahtaları hücumdan defansa göre Off+, Off, Off-, All+, All, All- ve Def olarak 7 gruptur. Off+'dan Def'e doğru tahtalar hücum özelliklerinden defans özelliklerine doğru gider. Off- kontrol oyundan hücum oyununa geçiş tahtasıdır. Kontrol oyun ve kontra atak oyunları için ideal bir tahtadır. Zoran Primorac Off- tahtasını da bu yüzden seçmiştim. Bu oyun özelliklerine göre oyun oynayan oyuncular için doğru bir tercih olacağını düşünüyorum. Eğer tamamıyla hücum yapıyorsanız bu tahtayı tercih etmemenizi öneririm. Böyle oyun için Timoboll Spirit Off tahtasını öneririm. Topu çok atmayan ve topa vuruşlarda topu hissetmenizi sağlayan Zoran Primorac Off- tahtası 2011 yılı itibariyle yaklaşık 35 eurodur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder