12 Ekim 2011 Çarşamba

Buttefly Zoran Primorac 7000

Butterfly Zoran Primorac 7000
Masatenisine Butterfly Zoran Primorac 7000 raketi ile başladım. Hazır raket kategorisinde en iyi raket olarak gösterilen Butterfly 7000'i 3 sene kullandım. Forehand ve backhand olarak adlandırılan iki tarafında da hücum ve kontrollü oyun özellikli iki lastik bulunur ve kontrollü oyun için ideal olan Zoran Primorac tahta vardır. Masatenisine yeni başlayan veya amatör olarak oynamak isteyen oyuncular için kesinlikle tavsiye edebileceğim nadir raketlerden biridir. Raketi bırakma sebebim kendi özelliklerime daha uygun olarak düşündüğüm profesyonel rakete geçme isteğimdir. Bir profesyonel rakette oyuncular daha az güç harcarlar ve daha az güç kullanarak topa daha iyi spin verirler. Topa daha hızlı vurmak ve daha iyi spin vermek karşı taraf için oldukça büyük bir problem yaratır. Ancak profesyonel raketimde Butterfly 7000deki kontrolü bulamadım. Her ne kadar topa vurmak için daha çok güç harcasam da, spinli gelen topları karşı tarafa geçirmek konusunda daha az hata yaptım. Bunun sebebi Butterfly 7000'in topu daha az atması ve böylece spinli topun karşı masaya sert gitmemesidir. Savunma ve kontrollü oyuna dayalı oyun oynamak isteyen oyunculara bu raketi tavsiye ederim. Bu raketin değeri 2011 yılı itibariyle 43 eurodur.

10 yorum:

  1. merhaba bende zoran primorac 7000 anatomic raket vardı ama tahtası kırıldı maalesef yeni tahta almak istiy0rum primoracın tahtası hangi özelliklerdedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer Zoran Primorac 7000deki lastiklerinizi yeni alacağınız tahtaya yapıştıracaksanız, off veya off+ sınıfından bir tahta tercih edebilirsiniz. Zoran Primorac 7000 off+ grubuna giren bir hücum raketi ve lastikleri 1.5 mm olduğu için tahtasının özelliğini oldukça hissettirir. Eğer raketinizin biraz daha kontrollü olmasını istiyorsanız, off sınıf tahta sizin işinizi görecektir. Fakat raketten memnunsanız off+ sınıfı bir tahta da alabilirsiniz. Off- veya daha alt sınıf tahtalar raketinizi oldukça yavaşlatır ve sizi maç içerisinde çok yorar.

      Sil
  2. ben tahta kırıldıktan s0nra lastik ve süngeri birlikte söktüm ayırmadım yani ve süngerin arkasında GF-1,9 mm yazıy0du böyle 0lunca 1.9 mm mi 0lmuş 0luy0 ve 0ff tahta almayı düşünüy0rum sizin dediğiniz 1,5mm ile 0ff veya 0ff+ tahta benimki 1.9 mm yazıy0 acaba tahtada nasıl bişey düşünmeliyim hucum seviy0rum ama gerektiğinde k0ntr0l de istiy0rum

    YanıtlaSil
  3. Siz doğru olanı yapmışsınız sünger ile lastik ayrılmadan birlikte tahtadan çıkartılır. GF-1,9mm lastiklerin 1,9 mm olduğu anlamına gelmiyor. Zoran Primorac 7000 hazır raket olduğu için özellikleri standarttır, yani tahta ve lastiklerin özellikleri her Zoran Primorac 7000 rakette aynıdır. Butterfly Balsa Carbon x5 tahtası sizin için uygun olacağını düşünüyorum. Hem hızlı oyunlar için iyi hem de kontrollü oyuna elverişlidir. Tahtada katman sayısı da çok olmadığından kontrolü daha iyi tasarlanmış bir rakettir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ç0k teşekkür ederim gerçekten anlayan biriyle k0nuşmak bile keyif verici yardımlarınız için ç0k teşekkür ediy0r ve s0n ve ufak bir s0ru daha s0rmak istiy0rum balsa carb0 x5 i nerden bulabilirim internetten alma durumum y0k herhangi bir sp0r magazasında bulabilirmiyim istanbulda 0turuy0rum.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. İstanbul Hasanpaşa'da spinspor adında bir yer var. Buradan istediğiniz tahtayı alabilirsiniz.
    Adres:OSMANAĞA MH. DERE GAZİNOSU DK. DACA İŞ MERKEZİ NO:17 K:1 D:1 KADIKÖY/İSTANBUL (ESKİ SALI PAZARI KARŞISI, YURTİÇİ KARGO ÜSTÜ)
    Telefon:0216 414 03 57 - 0216 349 77 46

    YanıtlaSil
  6. sizi tekrar rahatsız ediy0rum.bu spinspor dan alacağımız ürünler 0rjinal garantili butterfly ürünüdür değil mi çünkü araştırmalarıma göre bana tavsiye ettiğiniz raket 260 tl ama burası 130 tlye veriy0r fiyat böyle 0luncada bir kuşku düşüy0r insanın içine

    YanıtlaSil
  7. Bildiğim kadarıyla Spinspor butterfly ürünlerin Türkiyedeki dağıtıcısıdır. Oradan rahatlıkla alabilirsiniz. Ben de oradan alışveriş yapıyorum.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Bende zoran primorac ile başladım sonra şu anda yeni bir kombin yapmak istiyorum butterfily balsa fiyat olarak biraz yüksek olduğu için yasaka balsa plus düşünüyorum iki tarafada tibhar vari spin düşünüyorum forehand spin ve hız oynuyorum backhande ise daha çok kontrol defans düşünüyorum

    YanıtlaSil