16 Kasım 2011 Çarşamba

Matsushita Def - Tackiness Drive Kombinasyonu

Matsushita Power Defence
Matsushita defans oyuncularının tercih edebileceği sadece düz sap seçeneği olan bir tahtadır. Power defence özelliğinden dolayı topu atma özelliği hayli fazladır. Sert kesme yapmak için masadan uzak oynamak gerekir. Çünkü topu masanın diğer tarafından dışarı atma olasılığı oldukça yüksektir. Eğer masaya yakın oynayan bir oyuncu iseniz kesmelerinizin etkisi azalır ve bu rakip taraf için avantajdır. Ayrıca lastiklerimin kalınlığı 19mm olmasına rağmen topu hissetmiyordum. Bu yüzden tahtaya alışamadım ve hatalarımı düzeltemedim. Ben bu sorunlarla karşılaştığım için bu tahtadan vazgeçtim. Masadan uzak oynamak benim için zor olduğu için bu tahta yerine Timoboll All+ tahtasına geçtim. Timoboll tahtasına daha kolay uyum sağladım. Hem topu daha az atıyordu hem de topu daha güzel hissedebiliyordum. Böylece vuruşlarımın etkisini hissedebiliyordum. Benim için yanlış bir tahta ve güzel bir deneyim oldu diyebilirim. Eğer bu raketi almayı düşünüyorsanız bu tahtayı çok iyi araştırmanızı ve hatta almadan önce bu tahtayı denemenizi tavsiye ederim. Bu tahtanın yaklaşık değeri 39 eurodur.

Tackiness Drive (D)
Tackiness Drive lastiği Tackiness serisinin 2. lastiğidir. Hız ve spin konusunda Tackiness C'den daha çok atan ama Tackiness C2'nin gerisinde kalan kontrollü oyun lastiğidir. Ben bu lastiği tahtamın forehand tarafında kullandım. Servislerimi hep Tackiness Drive ile kullandığım bu lastik topu oldukça etkili bir şekilde döndürme özelliğine sahiptir. Hücum oynamam gereken zamanlarda forehandde olmasının avantajını kullanarak spine girme konusunda kendime daha çok güven veriyordu. Spin çekmeyi bu lastikle öğrendiğimi söyleyebilirim. Ayrıca smaç konusunda da isteğim noktaya topu gönderdiğimi söyleyebilirim. Bu lastik gerçekten pişman olmayacağınız bir lastiktir. Backhandde Tackiness C kullandığımdan dolayı kesmeleri Tackiness Drive ile yapmadım. Bu kombinasyonun oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim. Bu lastiğin yaklaşık değeri 33 eurodur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder